Przejdź do strony: O firmie

Uczciwość
przede wszystkim

Z Małgorzatą Kędzia-Szymańska  - dyrektorem Zakładu Przetwórstwa Spożywczego "KEDZIA" rozmawia Katarzyna Salomon

Uczciwość<br/>przede wszystkim

Certyfikaty „Doceń Polskie” zdobyły dwa Państwa produkty – kotlet de volaille oraz kotlet z indyka a'la schabowy, który dodatkowo uzyskał miano TOP PRODUKT zdobywając maksymalną liczbę punktów podczas oceny. Proszę powiedzieć, czy właśnie te dwa wasze wyroby są kluczowymi w Waszej ofercie?

 

Z dużą przyjemnością mogę stwierdzić, że certyfikat sprawił nam satysfakcję i potwierdził, że podtrzymujemy chlubne tradycje polskiej kuchni. Chcę jednak zaznaczyć, że pozostałe wyroby z indyka absolutnie nie odbiegają od tych nagrodzonych. Jest to opinia naszych konsumentów. Przepis na dobry wyrób to uczciwość i rzetelność w jego wytwarzaniu oraz ich ciągła powtarzalność jakościowa.

Jak Pani myśli, jakie najważniejsze ich cechy zadecydowały o tym, że Loża Ekspertów nie miała żadnych wątpliwości co do decyzji o przyznaniu Znaku „Doceń polskie”?

 

Są pewne fundamentalne zasady uczciwego handlu. Jeżeli jakiś produkt ma opracowaną technologię, dobrze się sprzedaje i przynosi zyski, to pod żadnym pozorem nie wolno tego zaprzepaścić. Nieuczciwy wytwórca dążąc do zwiększenia zysków będzie manipulował przy technologii (tj. więcej wody, chemii itp.). Prędzej czy później konsument się zorientuje i odejdzie od wyrobu. Jeżeli jest to np. de volaille to receptura na niego jest jedna dla wszystkich naszych klientów i jest to rzecz święta, gdyż w dzisiejszych czasach przy tak dużej konkurencji bardzo łatwo stracić dobre imię. Nasz produkt jest zawsze uczciwy i myślę, że to doceniła Loża Ekspertów.

 

 Czy może Pani zdradzić, jakie działania promocyjne prowadzicie obecnie w związku ze zdobyciem Godła? W jaki sposób planujecie podkreślić swój sukces?

 

Jesteśmy na rynku już od 1992 r. Szef od początku wprowadził żelazne zasady. Wyrób musi być taki, że mogę podać go małemu dziecku i mojej rodzinie. Wyróżnienia i nagrody, które otrzymujemy potwierdzają tylko to, że idziemy w dobrym kierunku, że nasza praca ma sens, a przy okazji miło bardzo zostać docenionym przez ekspertów w tej dziedzinie.

Czy zdobycie Znaku „Doceń polskie” w widoczny sposób przekłada się na wzrost sprzedaży wyróżnionych asortymentów?

 

To nie wyróżnienia są wskaźnikiem wzrostu sprzedaży. Mamy swoich wiernych odbiorców i to oni oceniają i reklamują dalej nasze wyroby przysparzając tym samym nowych klientów. Na pewno jednak znak jakości "Doceń Polskie", który niebawem umieścimy na dwóch wyrobach podniesie jeszcze bardziej naszą wiarygodność na rynku.

 

Czy według Pana  inicjatywy tego typu są potrzebne polskim konsumentom i producentom i dlaczego?

 

Myślę, że tego typu inicjatywy wpływają bardzo korzystnie na firmę. Bez względu na opinię pozytywną lub nie, niezależnych ekspertów, każda firma ma szansę zastanowić się, czy idzie w dobrym kierunku, czy trzeba coś zmienić, ulepszyć. Konsument ma być zadowolony w myśl zasady „klient nasz Pan".

 

Dziękuję za rozmowę.

 

Uczciwość<br/>przede wszystkim
Przejdź do strony: Obiad w 5 minut!
stat4u